۲۵.۶.۹۵

اطلاعیه



۱مهر آنادیلین قتل عام گونو
۱مهرروز قتل عام زبان مادری

دانش آموزان و دانشجویان ،معلمان واستادان آذربایجان جنوبی!

در سرزمین اشغال شده آذربایجان جنوبی ،آغاز سال تحصیلی، برخلاف کشورهای مستقل و فارس زبانان کشور جعلی ای ران ،برای ما و دیگر ملل غیر فارس ، یعنی شروع قتل عام زبان مادری و آسیمیلاسیون فرهنگی و از خود  بیگانگی.
خوشبختانه حرکت رو به رشد استقلال خواهانه ملت قهرمان آذربایجان جنوبی ودیگر ملل غیر فارس نوید بخش فصل بیداری و آغاز رهائی از چنگال رژیم اشغالگر بوده و جنایتکاران آریا پرست آرزوی آسیمیلاسیون ملل تحت ستم را به گور خواهند برد.
بر ماست که درچنین روزی یاد و خاطره شهدای دانش آموز و دانشجویان آذربایجان جنوبی را که در راه رهائی ملت و وطنشان از جان مایه گذاشتند  ، و به اشغالگران و قاتلین زبان و فرهنگمان نه گفتند و با فدای جان، مشعلهای مقاومت  بیداری ملی را روشن نگهداشته. و اجازه ندادند که آریا پرستان اشغالگر ،تورکان  آذربایجان جنوبی را به تسلیم بکشند و نابود کنند. را گرامی بداریم.
رئژیم اشغالگر و حامیان بین المللی و اپوزسیون شرمگینش با استفاده از تمامی ابزارهای ممکن طی بیش از ۳ دهه در تلاش برای سرکوب خواستهای ملی و آسیمیلاسیون فرهنگی به قصد یکسان سازی نژادی!!!در فردای ۱خرداد۱۳۸۵ با مقاومت ملت تاریخساز آذربایحان و بویژه دانش آموزان و دانشجویان مواجهه شده و فهمید که این ملت جان میدهد اما خاک و زبان هرگز!

دانش آموزان، ، دانشجویان، معلمان ، استادان آذربایجان جنوبی،
از روز نخست سال تحقیر و توهین و آسیمیلاسیون ، بخاطر حرمت و حقوق انسانی،و بنام آزادی و استقلال بپا خیزید. با استقاده از تجارب دیگر ملل تحت اشغال و نیز بکارگیری ابزار مبارزاتی منطبق با شرایط خاص آذربایجان جنوبی فضای رعب و اختناق را در مدارس و دانشگاهها و در کوچهها و خیابانها در هم بشکنید.
از هر فرصت و امکانی برای دامن زدن به اعتراض اجتماعی و برهم زدن نظم ونظام رژیم جنایتکار استفاده کنید.
به اعترضات کارگران و زحمتکشان و زنان آذربایجان جنوبی که از ستم مضاعف رنج میبرند، بپیوندید.
میدان های ورزشی ،بازی تیمهای فوتبال آذربایجان جنوبی و بویژه تراختور هر چند  صحنه رویاروئی شما با مدافعان اشغالگری است، اما کافی نیست این اعتراضات را به خیابانها بکشید.
با اهانتگران در هر پست و مقامی که هستند ونیز تعرضهای ماموران  رئژیم اشغالگر مقابله کنید.
بی شک پیروزی و رهائی از آن نسلی است که آماده است بهای آزادی  و استقلالش را بپردازد
درود بر آزادی  و استقلال آذربایجان جنوبی !
سلام بر ملت قهرمان آذربایجان جنوبی!
۱۳۹۵.۰۶.۲۴



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر