۲۴.۸.۹۵

درخواست !


ملت شریف آذربایجان ! فعالان ملی خارج کشور!


مدتی است که تعدادی از قهرمانان در زنجیرمان با در پیش گرفتن شیوه های مقاومتی متفاوت(ازجمله اعتصاب غذا و مقاومت جانانه در مقابل اعتراف گیری اجباری و...)سیستم قضائی،ماهیت ارتجاعی و ضد آذربایجانی رزیم را به چالش کشیده اند.
متاسفانه در نبود یک جبهه واحد، و احزابی تاثیرگذار در عرصه سازماندهی اجتماعی و روابط بین المللی .صرفا شاهد برخی حرکتهای خود جوش از سوی برخی دلسوزان می باشیم.
اما زمان به ضرر جنبش و قهرمانان در زنجیری است که با گذشتن از جان خود پاسدار عزت و شرف ملیمان میباشند.
ما تعدادی از فعالان مستقل حرکت ملی در خارج کشور از تمامی تشکیلاتها و هموطنانمان درخواست داریم با کنار گذاردن تمامی اختلاف سلیقه و ... با نگرشی استراتزیکی  و از دریچه منافع ملی به مسئله نگاه کرده . وبا اعلان تشکیل کومیته برگذاری دفاع از قهرمانان دربند ، در کوتاه ترین زمان ممکن با فراخوانی عمومی تظاهرات ویا اعتصاب غذائی دسته جمعی را تدارک ببینند. ما از الان حمایت همه جانبه خود را از این کومیته اعلام و در تمامی مراحل اجرائی در کنارشان بودن را اعلام میداریم .
بی شک فراخوان فرا جناحی  تصاویر قهرمانان و اعتراض به زندان و حکم غیر قانونی آنان بر کمیت  و کیفیت چنین مراسمی تاثیر مثبت گذارده و راه را برای مزدوران تفرقه افکن وزارت اطلاعات رژیم می بندد.
با امید به تشکیل کومیته دفاع از قهرمانان در رنجیر
زنده باد حرکت ملی آذربایجان جنوبی !
تعدادی از فعالان مستقل ملی آذربایجان جنوبی !
10.11.2016


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر